Қазақстан жарнамадан екі миллион доллар үнемдеді


Белгілі цифрлық маркетинг маманы Геннадий Захаров бүгінде әлемдік БАҚ-та жайылып жатқан қазақстандықтардың қонақжайлылығы туралы хабарлар жаһандық тегін жарнамаға айналғанын айтты.

Мобилизациядан қашқан ресейліктерді Қазақстан қабылдап жатыр деген хабар әлемге тегін тарап кетті. Санаулы күндердің ішінде Қазақстан әлемнің жетекші басылымдарының басты нысанына айналды.

"Адамдардың шекарадан өтуіне кедергі жасамай, еліміздегі қиын-қыстау кезеңдерді күтіп тұрған көші-қон заңдары аясында біз Қазақстанның әлемдегі имиджін елеулі түрде жақсартамыз! Өткен аптада қазақстандықтардың қайырымдылығы туралы қандай халықаралық басылымдар айтқанын білесіздер",-деді Геннадий Захаров.

Сарапшының есептеуінше әлемдік басылымдарда PR-материалдарды басып шығарудың орташа құнын есептеген. Солардың ішінде ең аз деген баға бойынша тапсырыспен жасалған бір PR материалды орналастыру үшін 1 580 000 доллар керек екен. Бірақ көптеген сайттар Қазақстан туралы екіден астам материалдар жарияланған.

Түсініктеме ретінде Захаров өткен аптада Қазақстанды жақсы жағынан атап өткен бірнеше ақпарат көздерін, сондай-ақ олардың орташа айлық аудиториясын келтірді:

  • CNN - айына 180 миллион адам
  • BBC - айына 200 миллион адам
  • Washington Post - айына 80 миллион адам
  • Wall Street Journal - айына 70 миллион адам
  • The Guardian - айына 110 миллион адам
  • Bloomberg - айына 35 миллион адам
  • Reuters - айына 30 миллион адам
  • Euronews - айына 25 миллион адам
  • Meduza - айына 30 миллион адам
  • Aljazeera - айына 30 миллион адам

Ол Wall Street Journal жеке макет пен фотосуретпен шекарадан арнайы репортаж жариялағанын айтты. Мақаланың құны бірнеше факторларға байланысты және іс жүзінде баға екі немесе он есе жоғары болуы мүмкін деп санайды сарапшы.

Бірақ бұл тек БАҚ, сонымен қатар Қазақстан туралы одан кем түспейтін көшбасшылардың пікірлері жарияланды.

Өткен аптада ресейліктердің жұмылдырылуына байланысты Қазақстанды жақсы жағынан атаған блогерлер:

  • Руслан Усачев – әлеуметтік желілердегі төрт миллион жазылушы
  • Пивоваров редакциясы - әлеуметтік желілерде 4,5 миллион жазылушы
  • Илья Варламов – әлеуметтік желілердегі 5,2 миллион жазылушы
  • Жалпы тарих - әлеуметтік желілердегі миллион жазылушы
  • Әлем астанасы — әлеуметтік желідегі 1,5 миллион жазылушы
  • Максим Катц - әлеуметтік желілердегі екі миллион жазылушы
  • «Дождь» телеарнасы — әлеуметтік желілерде төрт миллион жазылушы
  • «Новая газета» — әлеуметтік желідегі 1,5 миллион жазылушы (блоктаудан кейін)
  • Бұл шамамен 25 миллион қамту болып табылады. Ақшада қанша тұрады?

"Қорытындылайтын болсақ, біз ресейліктердің шекараны кесіп өтуіне адамгершілік танытқанымыз және мигранттарға қатысты өз заңдарымызды орындағаны үшін жаһандық пиардан екі миллион доллар аламыз",- деп атап өтті Геннадий Захаров.

Сарапшы Қазақстанның әлемдік аренадағы беделінің артуын осылай бағалағанын айтты.

Ads zone